Identyfikacja wizualna firmy czy instytucji to podstawowa potrzeba aby w sprawnie działać na coraz bardziej wymagającym rynku. W dobie silnych konkurencji trzeba walczyć o rozpoznawalność i przyciąganie odbiorcy. Często liczy się "pierwszy rzut oka". Wraz z rozwojem technologicznym zmieniają się trendy również w kreacji wizerunku czy samego logotypu.
Justyna i Rafał właściciele firmy PROSZKI mają ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie projektowania wizualizacji i jako specjaliści zaprojektowali nowy znak graficzny OSTROWIECKIEGO BROWARU KULTURY [zobacz wideo]
Nowe logo OBK wraz z projektem identyfikacji wizualnej zaprezentowano dla mediów 2 czerwca. Ma on połączyć w trzech kolorystycznych odsłonach, trzy niezależne instytucje kultury, działające w jednym obiekcie: Miejskie Centrum Kultury, Biuro Wystaw Artystycznych i Miejską Bibliotekę Publiczną. To historyczna chwila mówił podczas prezentacji prezydent Jarosław Górczyński.
Trzy instytucje pod wspólnym dachem ostrowieckiego browaru kultury mają plany i swoje terminarze, które w ostatnim czasie pokrzyżowała pandemia. Stopniowe odmrażanie jest zatem czasem na wdrożenie nowych projektów. Będą nowe plakaty, bilety, tablice informacyjne, strona internetowa. Nie wykluczone, że na elewacji browaru pojawi się neon.





















































![II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja] II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja]](https://static2.lokalnatelewizja.pl/data/articles/sm-16x9-ii-jarmark-dworski-w-rudzie-koscielnej-1757939579.jpg)


























































Napisz komentarz
Komentarze