Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Nowa kampania Rossmanna

„Wbijaj do Rosska po swojego dropa”

W drogeriach Rossmann wylądował właśnie kolejny kosmetyczny drop. Tym razem są to limitowane produkty do makijażu od Everybody London. Razem z nim wystartowała nowa kampania. Jej twarzami są przedstawiciele młodego pokolenia raperów, czyli Tymek i OG Kamka. Skomponowali oni również piosenkę, która towarzyszy spotom emitowanym w kinach, internecie, a od sierpnia również w telewizji.

Zaraz wjedzie nowy drop. Nigdy wcześniej nie dostałem go. Wstawać mi się chcę nad ranem. Stanę z Wami przed Rossmannem…

 - rapuje Tymek w naszym najnowszym spocie. Promuje on ideę dropów – limitowanych comiesięcznych ofert produktów kultowych marek, dopasowanych do upodobań i potrzeb młodych klientów, dostępnych tylko w drogeriach Rossmann. 

Aktualny drop to ponad 30 produktów do makijażu marki Everybody London. Wśród nich wszystko co jest niezbędnego do stworzenia swojego ulubionego look’u m.in. róże do policzków, konturówki, tinty do usty, cienie do powiek, rozświetlacze do twarzy, eyelinery czy pomadka.

Wszystkie informacje o naszej akcji znajdują się w aplikacji Rossmann PL pod specjalnym kafelkiem „DROP Alert”. Tam zapisujemy się na powiadomienie, które dostaniemy, gdy dropy będą dostępne. Również w tym miejscu pojawia się informacja, kiedy nastąpi premiera nowej oferty oraz kiedy pokażemy wszystkie jej produkty. Kilka dni wcześniej użytkownik może podejrzeć (kilkoma ruchami kciuka) część produktów, które trafią do oferty.

Premierowy spot możecie obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=LyaWUuEa-Bg 

Tymek to 30-letni raper, który zdążył już zaistnieć na polskiej scenie muzycznej hip-hop. Zrobiło się o nim głośno w 2019 roku, gdy wypuścił teledysk do piosenki „Język Ciała”, który dziś ma na YouTube ponad 193 mln wyświetleń. Skutecznie połączył w nim rap z muzyką klubową. Jego inne znane kawałki to m.in. „Rainman” (wspólne z Tede) czy „Anioły i Demony”. Brał udział w wielu featuringach. Jego płyty oraz utwory wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych płyt.

OG Kamka dała się poznać szerszej publiczności biorąc udział w pierwszej edycji muzycznego show „Rap Generation” emitowanego na Prime Video. Program wyłania najbardziej uzdolnionych młodych raperów w Polsce. Dotarła tam aż do finału, ale ostatecznie nie zwyciężyła. Jury oraz widzowie docenili ją za charyzmę i sceniczny luz. 20-letnia raperka dopiero wkracza do hip-hopowego mainstreamu. Jej najbardziej znany utwór ma tytuł „To nie GTA”.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Reklama
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
SMAKI BASI
KOMENTARZE
Autor komentarza: JaTreść komentarza: To już widzę te odsetki 😱Data dodania komentarza: 4.12.2025, 20:17Źródło komentarza: MEC nie zapłaci. GIOŚ postanowił wstrzymać wykonanie decyzji o karzeAutor komentarza: ostrowczaninTreść komentarza: ja uważam ,że PUP to nie tylko siedzenie i picie kawki tylko trzeba ruszyć do firm i zaproponować wsparcie i możliwości współpracy w różnych okresach funkcjonowania ,urzędy udają ,że pomagają a tak naprawdę to zero pomocy i wsparcia i tylko kontrole i podnoszone koszty podatków itp.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 18:37Źródło komentarza: Dni Pracodawców 2025 w Ostrowcu Św. - Tydzień Konsultacji dla przedsiębiorcówAutor komentarza: druga kategoriaTreść komentarza: Czy ktoś w tym mieście poza podatkami coś zrobi dla firm? Prezydent to sztuka do składania wieńcy i wręczania dyplomów ,tak jak w gminie sąsiedniej tylko gospodynie wiejskie i zabawa,weście się ludzie do pracy a RADNI zamiast pomaga firmom to popieracie ich niszczenie ,to miasto zaściankowe powinno mieć podatki dużo niższe a radni powinni dopłacać za nic robienieData dodania komentarza: 3.12.2025, 16:29Źródło komentarza: Rada miasta uchwaliła podatki na 2026Autor komentarza: OstrowczaninTreść komentarza: Ciekawe jak zarzad powiatu potrakuje kryterium swojego guru " czy dycha sfarczy"?Data dodania komentarza: 3.12.2025, 16:00Źródło komentarza: Komisja wybrała kandydata na dyrektora szpitala w Ostrowcu ŚwiętokrzyskimAutor komentarza: MariuszTreść komentarza: Wręcz przeciwnie - to idealny człowiek na tym stanowisku. Zaangażowany, oddany, zawsze pełen energii.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 12:25Źródło komentarza: M. Cichosz zapowiada grudzień pełen atrakcji i niespodzianekAutor komentarza: WSTYDTreść komentarza: ZA GÓRCZYŃSKIEGO BYŁ SPOKÓJ I NISKIE PODATKI A TERAZ ???Data dodania komentarza: 1.12.2025, 19:33Źródło komentarza: Rada Miasta wprowadza Strefę Płatnego Parkowania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Napisz do nas
Reklama