Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kongres PR: wizerunek służb specjalnych i relacje Kościoła z mediami

Program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016
Podziel się
Oceń

O czym należy pamiętać pracując nad wizerunkiem służb specjalnych? Jak regulować złożone relacje Kościoła z mediami? Jak działają media korporacyjne i do czego mogą się przydać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej. W tym roku ekspertom z dziedziny PR i marketingu poprzeczka została postawiona bardzo wysoko.

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko przykłady z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu – jak co roku – są: Newsline i Ideo. Zapraszamy do zapoznania się z programem, dostępnym na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

Wizerunek w mediach: inny punkt widzenia

Dbanie o relacje Kościoła z mediami, to twardy orzech do zgryzienia dla ekspertów zajmujących się tą problematyką. Temat jest niejednorodny i nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi silne i często skrajne emocje. Zagadnienie kreowania wizerunku Kościoła i jego relacji z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

W trakcie Kongresu Profesjonalistów PR swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach zaprezentuje również Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna, policja i żandarmeria. Cała „mundurówka” wchodzi w relacje z mediami. Jej przedstawiciele informują, komunikują i udzielają odpowiedzi niejednokrotnie na bardzo trudne pytania. Podczas Kongresu dowiemy się jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz.

Natomiast Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Z mediami w kryzysie

W trakcie Kongresu poruszony zostanie temat komunikacji kryzysowej, a zajmą się nim m.in. dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walicki. Receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Ważnym elementem Kongresu będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

-Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A. i Newslink.


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów.

 


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: m.Treść komentarza: Porażka.Data dodania komentarza: 16.05.2024, 05:43Źródło komentarza: Władze Powiatu Ostrowieckiego wybraneAutor komentarza: eskaTreść komentarza: a jak to się ma do opłat za CO w spółdzielniach,bo jak dotąd ciszaData dodania komentarza: 15.05.2024, 05:16Źródło komentarza: Sezon grzewczy zakończony. Ile zapłacimy za ciepło?Autor komentarza: OstrowczaninTreść komentarza: Porażka.Data dodania komentarza: 08.05.2024, 16:39Źródło komentarza: I. Renduda-Dudek: Prowadzenie sesji wymaga wiedzy i spokojuAutor komentarza: m.Treść komentarza: Pora się pakować z tego miasta.Data dodania komentarza: 06.05.2024, 20:50Źródło komentarza: Prezydent i radni rozpoczęli kadencjęAutor komentarza: xTreść komentarza: Nareszcie.Data dodania komentarza: 24.04.2024, 17:10Źródło komentarza: Radni powiatowi spotkali się na ostatniej sesjiAutor komentarza: ,Treść komentarza: Więcej polityki w KSZO!Data dodania komentarza: 22.04.2024, 05:04Źródło komentarza: „Pomarańczowo-Czarnych” złudzeń pozbawili zmiennicyAutor komentarza: xTreść komentarza: Obwodnica:) dobre.Data dodania komentarza: 11.04.2024, 16:49Źródło komentarza: Dzięki obwodnicy ominiemy centrumAutor komentarza: emmaTreść komentarza: Szanowny panie Piotrze D. Myśli pan że gdyby młodzież poszła gremialnie to byś został wybrany?Młodzież ma Was w głębokim poważaniu za to co nic nie robicie a tylko obiecujecie.Data dodania komentarza: 11.04.2024, 15:09Źródło komentarza: TELEFAKTY - 10.04.2024 r.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama