Do współpracy zostali zaproszeni przedsiębiorcy z branży kulinarnej, gastronomicznej, producenci lokalnych produktów, rękodzielnicy ale również zarządcy atrakcji turystycznych, Koła Gospodyń Wiejskich, organizacje pozarządowe oraz samorządowcy
-mówi Jarosław Kuba, prezes Stowarzyszenia LGD „Krzemienny Krąg”.
Przez dwa dni reprezentanci różnych grup uczestniczących w procesie tworzenia marki miejsca i produktu lokalnego uczestniczyli w warsztatach w Bałtowie. Z udziałem specjalistów z branży marketingowej konsultowano i omawiano trzy koncepcje.
Koncepcja pod roboczą nazwą „przehistoria” czyli wędrówka w czasie, która połączyłaby atrakcje turystyczne regionu począwszy od pradziejów po czasy współczesne, przypadła najbardziej do gustu.
Ostateczna koncepcja zostanie wybrana w połowie grudnia. Pierwszy kwartał przyszłego roku to już wizualizacja marki produktu czyli księga znaków, logotypy, gadżety,





























![II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja] II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja]](https://static2.lokalnatelewizja.pl/data/articles/sm-16x9-ii-jarmark-dworski-w-rudzie-koscielnej-1757939579.jpg)


























































Napisz komentarz
Komentarze