Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Dlaczego pozycjonowanie stron się opłaca?

Posiadasz sklep internetowy i chcesz zdobyć nowych klientów? A może przenosisz swój biznes do sieci i zamierzasz wypromować stronę?
  • 30.03.2021 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Dlaczego pozycjonowanie stron się opłaca?

W obu przypadkach pomoże Ci profesjonalne pozycjonowanie serwisu. Dowiedz się, na czym polega SEO i dlaczego jest tak opłacalne.

Pozycjonowanie – na czym polega?

SEO to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten jest realizowany poprzez m.in. staranny audyt i optymalizację serwisu, link building, content marketing oraz regularny monitoring strony.

Pozycjonowanie zwiększa ruch w witrynie

Pozycjonowanie pozwala uzyskać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Im wyżej w Google znajduje się domena, tym jest lepiej widoczna, co znacząco zwiększa szanse na kliknięcie w link przez użytkowników. SEO przyczynia się więc do znaczącego wzrostu ruchu w serwisie.

SEO zwiększa liczbę konwersji

Wśród osób odwiedzających Twoją stronę z wyników organicznych Google są Twoi potencjalni klienci. Większa liczba użytkowników na stronie to statystycznie większa liczba klientów kupujących produkty, usługi lub realizujących inne pożądane cele. Dzięki wzrostowi ruchu poprawia się więc liczba konwersji.

Wzrost rozpoznawalności w sieci

Im częściej domena pojawia się w wynikach wyszukiwania na wysokich pozycjach, tym jest lepiej widoczna i tym samym zapamiętywana przez użytkowników. W ten sposób zwiększa się jej rozpoznawalność w sieci. To szczególnie zalecane rozwiązanie dla nowych firm, które dopiero rozpoczynają swą działalność internetową, a także dla przedsiębiorców działających w mocno konkurencyjnych branżach. Pozycjonowanie witryny pozwoli Ci zaistnieć, wyróżnić się wśród konkurencji, pokazać użytkownikowi swe usługi i przekonać go do skorzystania właśnie z Twojej oferty.
 

Kreowanie wizerunku eksperta

Poza zwiększeniem widoczności SEO pozwala także kształtować konkretny wizerunek marki. Dzięki działaniom z zakresu content marketingu, tworzeniu wartościowych artykułów lub poradników na temat, w którym się specjalizujesz, budujesz image firmy jako eksperta w danej dziedzinie. To podnosi poziom zaufania do Twojej marki i zwiększa wiarygodność wśród internautów. Czytelnicy będą chętniej korzystali z Twojej wiedzy, ale również asortymentu, który oferujesz.

Wyprzedzenie konkurencji

Regularnie zwiększa się liczba przedsiębiorców z różnych branż, którzy coraz prężniej działają w sieci. Pozycjonowanie to jedno z najczęściej wybieranych przez nich działań marketingowych. Nie pozwól się im wyprzedzić i zawalcz o swoje pozycje w wynikach wyszukiwania. Działania SEO zapewnią Ci przewagę nad konkurencją. Im dłużej zwlekasz z ich realizacją, tym szybciej tracisz szanse na pozyskanie klientów i osiągnięcie celów biznesowych.

Pozycjonowanie z profesjonalną agencją SEO

Jeśli chcesz mieć pewność, że działania z zakresu SEO zostaną wykonane w pełni profesjonalny sposób, zaufaj ekspertom z agencji Artefakt – pozycjonowanie stron. Zalecenia przygotowywane przez doświadczonych, kompetentnych specjalistów to gwarancja efektywnych i bezpiecznych działań dla Twojej strony. Dzięki nim Twoja witryna będzie lepiej widoczna w wyszukiwarkach, zwiększy się ruch na stronie i poprawią wyniki sprzedażowe.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Materiał Partnera