Reklamacja czy gwarancja, co wybrać, jeśli zakupiony przez nas towar okazał się być feralny. Po wprowadzeniu z końcem ubiegłego roku ustawy o prawach konsumenta i zmian w Kodeksie Cywilnym, mamy jako konsumenci większe prawa roszczeniowe.
red. Karolina Kamińska, zdj. Klaudia Cybulska
11.02.2015 16:00
(aktualizacja 24.09.2023 21:33)
Reklamacja czy gwarancja, co wybrać, jeśli zakupiony przez nas towar okazał się być feralny. Po wprowadzeniu z końcem ubiegłego roku ustawy o prawach konsumenta i zmian w Kodeksie Cywilnym, mamy jako konsumenci większe prawa roszczeniowe.
Podziel się
Oceń
Napisz komentarz
Komentarze
Aktualnie nie ma żadnych komentarzy. Bądź pierwszy, dodaj swój komentarz.
Drogi użytkowniku!
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Drogi użytkowniku!
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Napisz komentarz
Komentarze