Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jak kreować markę regionu?

Przez najbliższe dwa lata Lokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” będzie prowadzić szkolenia i warsztaty skierowane do przedsiębiorców, twórców i artystów - tych którzy z pojęciami „Marka Lokalna” i „Miejsce Markowe” nie mieli do tej pory wiele wspólnego lub próbowali promować swoje produkty na własną rękę.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Zaczynamy proces długoletni, bardzo interdyscyplinarny, organizowania lokalnej marki miejsca, czyli tworzenia, powoływania i później zarządzania tą marką. Natomiast ta marka, najprościej mówiąc jest pewną obietnicą, dla tych którzy przybywają na teren marki i oczekują co ta marka niesie za sobą w wymiarze wykorzystania dziedzictwa lokalnego.

- mówi Jarosław Kuba, prezes Stowarzyszenia LGD "Krzemienny Krąg".

Marketing lokalny buduje również tożsamość regionu a ważne jest to aby pokazywać ją z jak najlepszej strony.

Czasem nam się wydaje, że gdy nie dbamy markę i jej nie budujemy to jej nie ma. Nic bardziej mylnego, bo przez to pojawiają się miejsca które mają marki zabrudzonego miejsca, zadymionego i chcąc czy nie chcąc te miejsca mają taki wizerunek w głowach odbiorców. Więc budując markę lokalną warto aby pokazywać atuty miejsc, wyróżniki, które trzeba uporządkować i odszukać wspólnie z lokalną społecznością.

- mówi Olga Gałek, Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych.

Produkt lokalny, nie musi być czymś nowym lub innowacyjnym. Ważne, żeby opowieść którą zbudujemy wokół jednego czy kilku produktów tworzyła spójną całość. Spotkanie w tematyce budowania lokalnej marki i tożsamości przyciągnęło wielu uczestników, ambasadorów regionu lokalnego i przyszłych przedsiębiorców. Jednak najważniejsza jest tu wspólnota, zbudowanie społeczności, która razem będzie tworzyć i kształtować rozpoznawalność regionu i własnych produktów w skali krajowej a nawet światowej.[ZOBACZ WIDEO]

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Reklama
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
SMAKI BASI
KOMENTARZE
Autor komentarza: JaTreść komentarza: To już widzę te odsetki 😱Data dodania komentarza: 4.12.2025, 20:17Źródło komentarza: MEC nie zapłaci. GIOŚ postanowił wstrzymać wykonanie decyzji o karzeAutor komentarza: ostrowczaninTreść komentarza: ja uważam ,że PUP to nie tylko siedzenie i picie kawki tylko trzeba ruszyć do firm i zaproponować wsparcie i możliwości współpracy w różnych okresach funkcjonowania ,urzędy udają ,że pomagają a tak naprawdę to zero pomocy i wsparcia i tylko kontrole i podnoszone koszty podatków itp.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 18:37Źródło komentarza: Dni Pracodawców 2025 w Ostrowcu Św. - Tydzień Konsultacji dla przedsiębiorcówAutor komentarza: druga kategoriaTreść komentarza: Czy ktoś w tym mieście poza podatkami coś zrobi dla firm? Prezydent to sztuka do składania wieńcy i wręczania dyplomów ,tak jak w gminie sąsiedniej tylko gospodynie wiejskie i zabawa,weście się ludzie do pracy a RADNI zamiast pomaga firmom to popieracie ich niszczenie ,to miasto zaściankowe powinno mieć podatki dużo niższe a radni powinni dopłacać za nic robienieData dodania komentarza: 3.12.2025, 16:29Źródło komentarza: Rada miasta uchwaliła podatki na 2026Autor komentarza: OstrowczaninTreść komentarza: Ciekawe jak zarzad powiatu potrakuje kryterium swojego guru " czy dycha sfarczy"?Data dodania komentarza: 3.12.2025, 16:00Źródło komentarza: Komisja wybrała kandydata na dyrektora szpitala w Ostrowcu ŚwiętokrzyskimAutor komentarza: MariuszTreść komentarza: Wręcz przeciwnie - to idealny człowiek na tym stanowisku. Zaangażowany, oddany, zawsze pełen energii.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 12:25Źródło komentarza: M. Cichosz zapowiada grudzień pełen atrakcji i niespodzianekAutor komentarza: WSTYDTreść komentarza: ZA GÓRCZYŃSKIEGO BYŁ SPOKÓJ I NISKIE PODATKI A TERAZ ???Data dodania komentarza: 1.12.2025, 19:33Źródło komentarza: Rada Miasta wprowadza Strefę Płatnego Parkowania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Napisz do nas
Reklama