W ostatnich dniach niektórzy klienci Zakładu Ubezpieczeń Społecznych otrzymali maile z informacją o błędnie opłaconych składkach lub o braku wpłaty i konieczności jej uregulowania w ciągu 24 h. Fałszywa korespondencja jest wysyłana z adresu: [email protected]
Przypominamy, że Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie kieruje do swoich klientów informacji o rozliczeniach składkowych drogą mailową. Za pośrednictwem korespondencji elektronicznej klienci Zakładu nie otrzymują żadnych wezwań do zapłaty czy też informacji o nadpłatach. Drogą elektroniczną ZUS kontaktuje się jedynie z tymi klientami, którzy posiadają konto na portalu Platformy Usług Elektronicznych i wybrali taką właśnie formę kontaktu.
- czytamy na stronie internetowej ZUS, który ostrzega również, by w żadnym przypadku nie odpowiadać na maile, ani nie otwierać zawartych w korespondencji załączników. Korespondencja tego typu ma bowiem najczęściej na celu zainfekowanie komputera lub uzyskanie dostępu do danych wrażliwych, które zapisane są w jego pamięci.
Jeśli klienci będą mieli wątpliwości co do nadawcy otrzymanej korespondencji, proszone są kontakt z najbliższą placówką Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Centrum Obsługi Telefonicznej pod numerem: 22 560 16 00 lub adresem mailowym [email protected].





























![II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja] II Jarmark Dworski w Rudzie Kościelnej [relacja]](https://static2.lokalnatelewizja.pl/data/articles/sm-16x9-ii-jarmark-dworski-w-rudzie-koscielnej-1757939579.jpg)


























































Napisz komentarz
Komentarze