Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Jak skutecznie realizować plany sprzedażowe? Wystarczy odpowiednie narzędzie!

Zwiększanie sprzedaży do klucz do sukcesu większości przedsiębiorstw, jednak odnalezienie skutecznych sposobów na osiągnięcie tego celu nie jest proste. Niezbędna jest znajomość potrzeb klientów, a także możliwość przekazywania im efektywnych komunikatów marketingowych. Na szczęście w XXI wieku istnieją narzędzia do automatyzacji marketingu, które umożliwiają jedno i drugie. Dzięki nim nie będziesz musiał martwić się o sales strategy!
  • 24.01.2020 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak skutecznie realizować plany sprzedażowe? Wystarczy odpowiednie narzędzie!

Realizuj sales strategy automatyzując swoje działania!

Jeżeli chcesz odpowiedzieć sobie na pytanie, zawarte w tytule niniejszego artykułu i zwiększać sprzedaż, Wystarczy zastosować narzędzia do automatyzacji marketingu, takie jak BAZO. Instaluje się je na swojej stronie, poprzez wklejenie indywidualnego kodu, po czym działają one automatycznie. A w jaki sposób pomogą w optymalizacji sales strategy? W trzech krokach!

Po pierwsze – zidentyfikuje użytkownika

Dzięki automatyzacji swoich działań za pomocą BAZO, zyskasz informacje o wszystkich potencjalnych użytkownikach korporacyjnych oraz konkurencyjnych firmach, jakie pojawiły się na Twojej stronie. Poznasz nie tylko nazwę firmy, ale również jej adres (również strony WWW), a nawet numer telefonu. Dzięki temu narzędzie to doskonale sprawdza się w B2B.

Po drugie – poinformuje Cię o jego aktywności

Dowiesz się też wszystkiego o zachowaniu użytkowników – jakie podstrony odwiedzają, na których spędzają najwięcej czasu i które produkty cieszą się ich największym zainteresowaniem. Zyskasz informacje, dzięki którym będziesz mógł stworzyć spersonalizowane komunikaty marketingowe – te pozwolą Ci pozyskiwać numery telefonów, adresy e-mail oraz odbierać wiadomości od potencjalnych klientów.

Po trzecie – pozwoli zwiększyć sprzedaż

I to zarówno poprzez to, że wykorzystasz wiedzę do budowania sales strategy, jak też dostosowanie przez do poszczególnych klientów wyskakujących na stronie okienek, zachęcających np. do pozostawienia danych kontaktowych czy wiadomości.

Wszystko to w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji, dzięki której zostaniesz wyręczony w wielu czynnościach, a także zaoszczędzisz sporo pieniędzy na działania związane z generowaniem leadów, tworzeniem ankiet czy kreowaniem strategii marketingowych. Zyskasz zarówno wiedzę na temat potencjalnych klientów, jak też konkurencji, co pozwoli Ci lepiej funkcjonować na rynku.

Dla kogo jest to rozwiązanie?

Narzędzia, takie jak BAZO, są dostosowane do różnych potrzeb – zarówno małych, średnich i dużych przedsiębiorców, jak też freelancerów, marketerów czy handlowców. Wysoka skuteczność, ogrom możliwości jakie otrzymuje użytkownik oraz sprawne pozyskiwanie kontakty biznesowe powodują, że taki sposób automatyzacji marketingu cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów biznesowych. I pozwala znacząco usprawnić sales strategy!

--- Artykuł sponsorowany ---