Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Podziel się
Oceń

Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała.

 

A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...

 

Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie.

 

Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.

 

Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka.

 

 


Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: P.Treść komentarza: Bardzo fajna i potrzebna inicjatywa. Oby było jak najwięcej takich akcji i ludzi którzy chcą się zaangażować w pomoc dla naszych małych mieszkańców.Data dodania komentarza: 27.03.2024, 21:59Źródło komentarza: Ambulans Fundacji Ronalda McDonalda stacjonuje w OstrowcuAutor komentarza: Patrzący z bliskaTreść komentarza: Pani Jolanto- bardzo UPARTA kobieto! "Nie przenoś nam Warszawy do Ostrowca" - oddajemy ten zaszczyt dla ...Ćmielowa! Startuje Pani jako kandydatka Platformy Obywatelskiej do Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego a nie -jak Pani pisze na plakacie wyborczym- Do Sejmiku Świętokrzyskiego .Smutne jest to, na co zwracam uwagę, ale Pani nie wie... dokąd Pani zmierza...Data dodania komentarza: 27.03.2024, 10:59Źródło komentarza: J. Madioury: Uwielbiam pracować z ludźmiAutor komentarza: GośćTreść komentarza: Co to za wynalazek ?Data dodania komentarza: 27.03.2024, 09:32Źródło komentarza: K. Kwiatkowski: Ostrowiec przeżywa kryzys przywódczyAutor komentarza: NIE DLA PerspektywaTreść komentarza: Perspektywa dla PIS :(Data dodania komentarza: 26.03.2024, 17:18Źródło komentarza: K. Stelmasik: Musimy przywrócić prestiż rady miejskiejAutor komentarza: zTreść komentarza: Cud no cud! Przed wyborczy:)Data dodania komentarza: 26.03.2024, 17:15Źródło komentarza: Blok przy ulicy Polnej będzie ogrzewany ciepłem z miejskiej ciepłowniAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Pustosłowie, ogólniki i frazesy. Jaki ma Pani plan na województwo Świętokrzyskie, jakie ma Pani kompetencje by podejmować istotne decyzje dotyczące alokacji gigantycznych pieniędzy z UE? Odpowiem- żadne!!! Ewidentnie słychać, że nie wiesz o czym mówisz kobieto.Data dodania komentarza: 26.03.2024, 10:33Źródło komentarza: J. Madioury: Uwielbiam pracować z ludźmiAutor komentarza: xTreść komentarza: Wujek Marek się sprzeda. Szkoda.Data dodania komentarza: 26.03.2024, 05:42Źródło komentarza: NA ŻYWO | Konwencja wyborcza KW Koalicja TAK! dla samorząduAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Pani Babci już dziękujemyData dodania komentarza: 25.03.2024, 13:43Źródło komentarza: M. Dębniak: Szpital ma blisko 7,5 mln zł zysku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama