Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Google Ads - sprawdź, ile możesz zyskać dzięki internetowej reklamie

Kiedy myślimy o działaniach marketingowych w sieci, pierwszym co przychodzi nam na myśl, jest reklama. Kampania, która będzie obecna w każdym miejscu internetu, zachęcając internautów do przejścia na stronę i skorzystania z oferty. Jednak, jak się okazuje, najskuteczniejsza jest reklama, której na pierwszy rzut oka nie widać – taka jak pozycjonowanie stron czy tytułowe Google Ads. Firmy dążą do tego, by wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania, gdyż to tam zaglądają zainteresowani produktami i usługami internauci. Jeżeli zatem chcesz pozyskać w szybki sposób nowych Klientów, warto zainwestować w kampanię linków sponsorowanych. Ma to znaczenie szczególnie wtedy, gdy prowadzisz biznes sezonowy albo chcesz wspomóc działania pozycjonerskie na stronie.
Podziel się
Oceń

Zastanów się, czego oczekujesz od kampanii reklamowej w Google

Podejmując decyzję o rozpoczęciu reklamowania swojej firmy za pomocą Google Ads, warto nakreślić swoje cele. Może to być na przykład:

  • zwiększenie ruchu w witrynie internetowej,

  • dotarcie do odbiorców w konkretnej lokalizacji – dobrym przykładem będzie tu miasto stołeczne Warszawa z rozległymi dzielnicami,

  • pozyskanie Klientów reprezentujących określone grupy demograficzne,

  • nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami,

  • zwiększenie sprzedaży produktów i usług.

Ich sprecyzowanie pomoże Ci w zaplanowaniu działań oraz we współpracy z profesjonalną agencją SEO – chociażby z wrocławskim AFTERWEB. Czy angażowanie specjalistycznej firmy jest tutaj konieczne? Okazuje się, że tak, gdyż eksperci posiadają odpowiednią wiedzę i narzędzia, by określić, jakie metody promocji będą najskuteczniejsze w Twoim przypadku. Na dodatek wezmą pod uwagę budżet, jakim dysponujesz i uwzględnią go przy planowaniu kampanii.

 

Skontaktuj się ze specjalistą, by omówić szczegóły działań

Tak samo, jak pozycjonowanie stron internetowych, również reklamowanie firmy w Google Ads powinno być poprzedzone dokładną analizą słów kluczy i kosztów za kliknięcie. Frazy o większej konkurencyjności będą zapewne droższe, a kampania lokalna, zorientowana przykładowo na Warszawę, może okazać się skuteczniejsza, niż ogólnopolska. Ostateczny wybór metody reklamy należy do Ciebie. Jest on jednak uzależniony od wielu czynników, którym uważnie przyglądają się specjaliści z AFTERWEB. Na pierwszy ogień idzie przeanalizowanie słów kluczowych, które chcesz wykorzystać. Eksperci zbadają średnią miesięczną ilość kliknięć na dane frazy i zaproponują uśrednioną cenę. Możesz wybierać spośród słów z dużą ilością wyszukań, ale weź pod uwagę, że Twoja konkurencja również będzie się na nie reklamować. Innym sposobem jest wykorzystanie mocno sprecyzowanych fraz, pomocnych na ostatnim etapie zakupów lub poszukiwań. Od Ciebie zależy, który sposób reklamowania wybierzesz. Podczas konsultacji ze specjalistą zdaj się na jego i Twoje doświadczenie: Ty znasz specyfikę swojego biznesu i możesz określić, jakie frazy chcesz wykorzystać i ile za nie zapłacić, natomiast on na podstawie wnikliwych badań zaproponuje Ci najkorzystniejszy typ kampanii Google Ads.


Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xTreść komentarza: Obwodnica:) dobre.Data dodania komentarza: 11.04.2024, 16:49Źródło komentarza: Dzięki obwodnicy ominiemy centrumAutor komentarza: emmaTreść komentarza: Szanowny panie Piotrze D. Myśli pan że gdyby młodzież poszła gremialnie to byś został wybrany?Młodzież ma Was w głębokim poważaniu za to co nic nie robicie a tylko obiecujecie.Data dodania komentarza: 11.04.2024, 15:09Źródło komentarza: TELEFAKTY - 10.04.2024 r.Autor komentarza: ,Treść komentarza: Jakiej obwodnicy?!Data dodania komentarza: 11.04.2024, 05:09Źródło komentarza: Od czwartku kierowcy pojadą obwodnicąAutor komentarza: JasiunTreść komentarza: Ciekawe czy wraz z tą nowatorską formą oceniania poprawie ulegnie zachowanie uczniów i podejście pedagogów do innych problemów wychowawczych nadal, niestety występujących w szkołach - i to jest dopiero stres dla uczniów, a nie sposób oceniania.Data dodania komentarza: 08.04.2024, 19:42Źródło komentarza: A. Batóg: Wspieramy uczniów, nie oceniamyAutor komentarza: Mieszkaniec Ostrowca ŚwiętokrzyskiegoTreść komentarza: Proszę zgasić światło! To koniec Ostrowca Świętokrzyskiego!Data dodania komentarza: 08.04.2024, 18:50Źródło komentarza: Oficjalne wyniki wyborów na prezydenta Ostrowca Świętokrzyskiego. Pierwsze powyborcze komentarzeAutor komentarza: ,Treść komentarza: Boisko na stadionie Wstyd!Data dodania komentarza: 06.04.2024, 09:15Źródło komentarza: 95 lat KSZO. Wyjątkowe spotkanie pokoleńAutor komentarza: WstydTreść komentarza: Gala dla lans przed wyborami , a gdzie zaproszeni goście którzy ten klub stworzyli za swoje pieniądze ? Widać brak profesjonalizmu ale wiadomo cały MOSiR leśnych dziadków i ciągle kasa za nic robienieData dodania komentarza: 06.04.2024, 08:26Źródło komentarza: 95 lat KSZO. Wyjątkowe spotkanie pokoleńAutor komentarza: WyborcaTreść komentarza: O mandaty radnych walczą obecni radni, którzy w mijającej kadencji dbali tylko o swoje dochody.Mieli po dwie lub trzy płatne fuchy.Data dodania komentarza: 05.04.2024, 20:26Źródło komentarza: W niedzielę wybieramy radnych i prezydenta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama