Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Google Ads - sprawdź, ile możesz zyskać dzięki internetowej reklamie

Kiedy myślimy o działaniach marketingowych w sieci, pierwszym co przychodzi nam na myśl, jest reklama. Kampania, która będzie obecna w każdym miejscu internetu, zachęcając internautów do przejścia na stronę i skorzystania z oferty. Jednak, jak się okazuje, najskuteczniejsza jest reklama, której na pierwszy rzut oka nie widać – taka jak pozycjonowanie stron czy tytułowe Google Ads. Firmy dążą do tego, by wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania, gdyż to tam zaglądają zainteresowani produktami i usługami internauci. Jeżeli zatem chcesz pozyskać w szybki sposób nowych Klientów, warto zainwestować w kampanię linków sponsorowanych. Ma to znaczenie szczególnie wtedy, gdy prowadzisz biznes sezonowy albo chcesz wspomóc działania pozycjonerskie na stronie.
Podziel się
Oceń

Zastanów się, czego oczekujesz od kampanii reklamowej w Google

Podejmując decyzję o rozpoczęciu reklamowania swojej firmy za pomocą Google Ads, warto nakreślić swoje cele. Może to być na przykład:

  • zwiększenie ruchu w witrynie internetowej,

  • dotarcie do odbiorców w konkretnej lokalizacji – dobrym przykładem będzie tu miasto stołeczne Warszawa z rozległymi dzielnicami,

  • pozyskanie Klientów reprezentujących określone grupy demograficzne,

  • nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami,

  • zwiększenie sprzedaży produktów i usług.

Ich sprecyzowanie pomoże Ci w zaplanowaniu działań oraz we współpracy z profesjonalną agencją SEO – chociażby z wrocławskim AFTERWEB. Czy angażowanie specjalistycznej firmy jest tutaj konieczne? Okazuje się, że tak, gdyż eksperci posiadają odpowiednią wiedzę i narzędzia, by określić, jakie metody promocji będą najskuteczniejsze w Twoim przypadku. Na dodatek wezmą pod uwagę budżet, jakim dysponujesz i uwzględnią go przy planowaniu kampanii.

 

Skontaktuj się ze specjalistą, by omówić szczegóły działań

Tak samo, jak pozycjonowanie stron internetowych, również reklamowanie firmy w Google Ads powinno być poprzedzone dokładną analizą słów kluczy i kosztów za kliknięcie. Frazy o większej konkurencyjności będą zapewne droższe, a kampania lokalna, zorientowana przykładowo na Warszawę, może okazać się skuteczniejsza, niż ogólnopolska. Ostateczny wybór metody reklamy należy do Ciebie. Jest on jednak uzależniony od wielu czynników, którym uważnie przyglądają się specjaliści z AFTERWEB. Na pierwszy ogień idzie przeanalizowanie słów kluczowych, które chcesz wykorzystać. Eksperci zbadają średnią miesięczną ilość kliknięć na dane frazy i zaproponują uśrednioną cenę. Możesz wybierać spośród słów z dużą ilością wyszukań, ale weź pod uwagę, że Twoja konkurencja również będzie się na nie reklamować. Innym sposobem jest wykorzystanie mocno sprecyzowanych fraz, pomocnych na ostatnim etapie zakupów lub poszukiwań. Od Ciebie zależy, który sposób reklamowania wybierzesz. Podczas konsultacji ze specjalistą zdaj się na jego i Twoje doświadczenie: Ty znasz specyfikę swojego biznesu i możesz określić, jakie frazy chcesz wykorzystać i ile za nie zapłacić, natomiast on na podstawie wnikliwych badań zaproponuje Ci najkorzystniejszy typ kampanii Google Ads.


Napisz komentarz
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. LOKALNA GRUPA MEDIOWA z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, os. Słoneczne 14 jest administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: P.Treść komentarza: Bardzo fajna i potrzebna inicjatywa. Oby było jak najwięcej takich akcji i ludzi którzy chcą się zaangażować w pomoc dla naszych małych mieszkańców.Data dodania komentarza: 27.03.2024, 21:59Źródło komentarza: Ambulans Fundacji Ronalda McDonalda stacjonuje w OstrowcuAutor komentarza: Patrzący z bliskaTreść komentarza: Pani Jolanto- bardzo UPARTA kobieto! "Nie przenoś nam Warszawy do Ostrowca" - oddajemy ten zaszczyt dla ...Ćmielowa! Startuje Pani jako kandydatka Platformy Obywatelskiej do Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego a nie -jak Pani pisze na plakacie wyborczym- Do Sejmiku Świętokrzyskiego .Smutne jest to, na co zwracam uwagę, ale Pani nie wie... dokąd Pani zmierza...Data dodania komentarza: 27.03.2024, 10:59Źródło komentarza: J. Madioury: Uwielbiam pracować z ludźmiAutor komentarza: GośćTreść komentarza: Co to za wynalazek ?Data dodania komentarza: 27.03.2024, 09:32Źródło komentarza: K. Kwiatkowski: Ostrowiec przeżywa kryzys przywódczyAutor komentarza: NIE DLA PerspektywaTreść komentarza: Perspektywa dla PIS :(Data dodania komentarza: 26.03.2024, 17:18Źródło komentarza: K. Stelmasik: Musimy przywrócić prestiż rady miejskiejAutor komentarza: zTreść komentarza: Cud no cud! Przed wyborczy:)Data dodania komentarza: 26.03.2024, 17:15Źródło komentarza: Blok przy ulicy Polnej będzie ogrzewany ciepłem z miejskiej ciepłowniAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Pustosłowie, ogólniki i frazesy. Jaki ma Pani plan na województwo Świętokrzyskie, jakie ma Pani kompetencje by podejmować istotne decyzje dotyczące alokacji gigantycznych pieniędzy z UE? Odpowiem- żadne!!! Ewidentnie słychać, że nie wiesz o czym mówisz kobieto.Data dodania komentarza: 26.03.2024, 10:33Źródło komentarza: J. Madioury: Uwielbiam pracować z ludźmiAutor komentarza: xTreść komentarza: Wujek Marek się sprzeda. Szkoda.Data dodania komentarza: 26.03.2024, 05:42Źródło komentarza: NA ŻYWO | Konwencja wyborcza KW Koalicja TAK! dla samorząduAutor komentarza: gośćTreść komentarza: Pani Babci już dziękujemyData dodania komentarza: 25.03.2024, 13:43Źródło komentarza: M. Dębniak: Szpital ma blisko 7,5 mln zł zysku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama