W dniach 8 i 9 października jw Ostrowcu Świętokrzyskim przed MOSiR-em pojawi się autokar z jednorożcem, który będzie otwarty w godz. 11.00-19.00.
Przyjeżdżamy z informacją o atrakcjach Łodzi, jej historii, ale i perspektywach rozwoju. Główny cel kampanii - bezpośrednie dotarcie do odbiorców – udaje się realizować dzięki wykorzystaniu specjalnego pojazdu, który na miejscu stacjonowania powiększa swoją kubaturę, tworząc przestronne, nowoczesne i wygodne wnętrze wyposażone w urządzenia multimedialne, na których można samodzielnie szukać interesujących informacji. Zakres tematów jest szeroki, ponieważ ma przekazać możliwie całościowy obraz Łodzi. Bardziej wnikliwym odpowiedzi na szczegółowe pytania udzielą animatorzy. Poprowadzą oni także prezentacje dla dzieci, na które czekają liczne atrakcje.
- mówi Norbert Piwowarczyk koordynator kampanii "Mobilna Łódź"
Wnętrze specjalnego pojazdu jest przygotowane do organizacji spotkań, konferencji czy warsztatów tematycznych. A tych jest sporo. Przedstawiciele firm, które są ważnymi pracodawcami w Łodzi, opowiadają o możliwościach podjęcia u nich pracy i rozwoju branży, w której działają. Przyjeżdżamy zatem z atrakcyjną dla osób w różnym wieku informacją o mieście oraz praktyczną wiedzą o rynku pracy.
- dodaje Norbert Piwowarczyk
Pojazd dostosowano do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyposażono go w windę dla osób na wózkach inwalidzkich, możliwość skorzystania z usług tłumacza migowego poprzez Internet, a także opisy w języku Braille`a.
Napisz komentarz
Komentarze