Ogłoszenie dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim o naborze na stanowisko specjalista pracy z rodziną.
Jednostka zamierzająca zatrudnić pracownika: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres jednostki zamierzającej zatrudnić pracownika: ul. Świętokrzyska 22, 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski
Stanowisko pracy, na które dokonywany jest nabór: Specjalista pracy z rodziną
Zakres zadań przypisanych do stanowiska, na które przeprowadzany jest nabór/ Zakres obowiązków służbowych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
1) Sporządzanie umów związanych z wykonywaniem pieczy zastępczej,
2) Prowadzenie dokumentacji osób i podmiotów wykonujących pieczę zastępczą,
3) Przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji
administracyjnych w sprawie świadczeń przyznawanych rodzinom zastępczym,
4) Sporządzanie list wypłat świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych,
5) Prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy,
6) Umieszczanie dzieci w pieczy zastępczej w rodzinach zastępczych, rodzinnych
domach dziecka.
Podstawa zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy
Pełny etat
Rodzaj pracy
Praca biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer, telefon oraz urządzenia biurowe, wykonywana w siedzibie firmy.
Wymagania podstawowe (niezbędne) stawiane osobie ubiegającej się o zatrudnienie
1) Obywatelstwo polskie,
2) Wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika lub psychologia lub socjologia
lub nauki o rodzinie,
3) Staż pracy – minimum 3 lata,
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
6) Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe stawiane osobie ubiegającej się o zatrudnienie
1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
2. Doświadczenie przydatne w pracy na stanowisku specjalista pracy z rodziną,
3. Umiejętność pracy z komputerem, w szczególności umiejętność obsługi programów
biurowych,
4. Dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty
1. Życiorys (CV),
2. List motywacyjny,
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą zawierającą informację o zgodzie
na przetwarzania danych osobowych kandydata zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - w celach rekrutacyjnych,
4. Dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
Dokumenty dodatkowe
1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli niepełnosprawny kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902)
2. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, ukończone kursy, szkolenia
i inne, które kandydat uważa za stosowne w kontekście naboru.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznieniu ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %
nie/tak
Termin składania dokumentów
15 grudnia 2017 r. do godz. 15.00
Miejsce składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22, 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski,
2. Aplikacje złożone po terminie składania dokumentów, nie będą przyjmowane,
3. W przypadku nadania aplikacji pocztą, kierować ją należy na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Świętokrzyska 22, 27 - 400
Ostrowiec Świętokrzyski z dopiskiem: "Nabór na stanowisko specjalista pracy
z rodziną",
4. Aplikacje wysyłane pocztą, które doręczone zostaną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim po terminie składania dokumentów, nie będą
brane pod uwagę przy naborze (liczy się data doręczenia przesyłki do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim a nie data nadania przesyłki pocztowej w placówce pocztowej) i bez otwierania zostaną zwrócone nadawcy.
Forma składania dokumentów
1. Dokumenty aplikacyjne składane przez kandydata winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko specjalista pracy z rodziną",
2. Nie dopuszcza się składania aplikacji drogą elektroniczną,
3. Kserokopię dokumentów składanych przez kandydata winny zawierać jego
oświadczenie o ich zgodności z oryginałem.
Termin otwarcia aplikacji
Napisz komentarz
Komentarze