Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowcu Świętokrzyskim informuje
o możliwości ubiegania się o zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony
do dnia 31 grudnia 2017 r. w celu zastępstwa nieobecnego pracownika, na stanowisku
nieurzędniczym – specjalista pracy z rodziną.
Wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki
o rodzinie, - staż pracy – minimum 2 lata,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia.
Zakres obowiązków służbowych na stanowisku pracy, obejmuje w szczególności:
- sporządzanie umów związanych z wykonywaniem pieczy zastępczej,
- prowadzenie dokumentacji osób i podmiotów wykonujących pieczę zastępczą,
- przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania i sporządzanie decyzji
administracyjnych w sprawie świadczeń przyznawanych rodzinom zastępczym, - sporządzanie list wypłat świadczeń pieniężnych dla osób uprawnionych,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze współfinansowaniem pobytu dzieci w pieczy zastępczej przez gminy,
- umieszczanie dzieci w pieczy zastępczej w rodzinach zastępczych, rodzinnych
domach dziecka.
Napisz komentarz
Komentarze